Friday, October 10, 2014

Rezeki

Alhamdulillah. Hampir 6 bulan sebagai peniaga sepenuh masa. Meneruskan perniagaan percetakan dan sulaman pakaian yang aku mulakan sejak tahun 2008 yang lalu. Jika diukur masa maka sudah 7 tahun umur perniagaan ini.

Ada orang bertanya, kenapa tidak kelihatan marketing yang aku buat di facebook? Berniaga macam mana? Aku memang tidak membuat promosi di facebook. Aku lebih selesa diasingkan akan keduanya. Kehidupan peribadi dan perniagaan. Aku sendiri rasa rimas dengan rakan-rakan yang setiap kali update statusnya berkaitan produk jualan. Sikit-sikit tak apa. 
Bulan ini alhamdulillah tercapai lagi target jualan lebih dari sasaran. Memenuhi tempahan dari UPSI, UIAM sempena iKOD l, USM, Panasonic dan lain-lain. Hari ini masuk lagi seguni seberat 35kg. InshaAllah ini permulaan bagi sesuatu yang lebih besar.

No comments: